Listen and love.

IMG_2442

IMG_2450


I've always appreciated artists who simply sing and move people. Adele's latest album, 21 is something special. With bravely honest lyrics to a rich sound, you can just feel everything she does. If you haven't heard the album, I strongly recommend that you do! It's on repeat for me these days.
うたうだけでかんどう出来るアーティストがほんとうにすごい。アデルのいちばんさいきんアルバムの "21" がとくべつ。こころからのかじとリッチなおとのコンビでアデルのきもちがすごいわかりやすい。まだきいてなかったら本当におすすめ!! さいきんまいにちリピートにしておいてる.



 コメント一覧 (2)

    • 2. ℳ
    • July 21, 2011 19:33

    • "Rolling In The Deep" スキ

        
    • 1. sasa
    • July 20, 2011 00:44
    • いつもかわいい格好で登場するトミーさんに憧れます
      私は今シアトルに住んでいますが、英語がなかなか上達しませんので、
      こちらのブログでも勉強させてもらっています。
      普段の会話で使えそうな英語と日本語訳も一緒に読めますので、
      より一層楽しく拝見しています。
      これからも頑張って下さい。シアトルから応援しています!

コメントする

名前
 
  絵文字